Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem is értjük, hogy remélhette, hogy nem bukik le. Beyoncé és stábja nyilván bízott abban (amúgy joggal), hogy (amerikai) közönsége körében viszonylag kevesen ismerik a kortárs belga táncművészetet. Csakhogy 2011-et írunk, minden fent van az interneten, így a világ minden szegletébe eljutott Countdown című klipje is. Nem csoda, hogy látta valaki, aki ismeri Anne Teresa De Keersmaeker munkásságát – ő az a belga koreográfus, akinek ötleteit mozdulatról mozdulatra nyúlták le. Bizonyítékként elterjedt egy összehasonlító videó.
A blogokon csak Lady Copy+Paste-ként emlegetett Beyoncénak nem ez az első ilyen ügye: a Billboard Music Awards díjátadón például egy olasz popsztár táncát adta elő, szintén majdnem egy az egyben.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!