Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Beyonce közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel stb
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Beyonce vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Beyoncé Knowles, akit régebben a Destiny's Child legjobban előtérbe tolt tagjaként, manapság pedig Jay-Z sonkavillantó nejeként ismernek a tömegek, már leendő ükunokái életét is megalapozta lemezeladásaival, de ahogy minden csúcscelebet, úgy őt is gyorsan bedarálta a reklámipar. Az idei év ebből a szempontból az ő Heat fantázianevű parfümjétől volt hangos, ami állítólag virágos-fás-gyümölcsös aromákat elegyít, mandula, neroli, tonkabab, barack és orchidea jegyekkel, és aminek izzadós reklámjában Beyoncé maga buzdít "a láz elkapására". Ez az első parfüm, amihez a csokibarna pillangó a nevét adta, viszont nem az első, amihez az arcát is: az Emporio Armani Diamonds és a Tommy Hilfiger True Star szintúgy vele robbant be a női shopokba. De ahogy a Heat sajtókörútján (bizony, sajtókörút, semmit nem bíztak a véletlenre) is kijelentette: "Nem találtam eddig olyan illatot, ami engem hűen személyesítene meg."
Csodás marketingszöveg, de nézzük csak, mint rejt még a Beyoncé-szelence! Japánban például a Crystal Geyser ásványvizet, de csak ott. Ezt a reklámot máshol nem vetítették, de a YouTube segedelmével mi is gyönyörködhetünk egy sort az énekesnő spontán képernyőre csapódó mosolyaiban, miközben auráját beteríti a mindent (kivéve őt magát) befröcskölő víz. Apropó, csak mi látjuk úgy, hogy ezek túl hiperaktív mozdulatok egy európai szemnek?
Gladiátorként a kólareklámbanGejzír ide meg oda, az ókori Rómában már a Pepsiért rajongtak az emberek, ahogy arról a történelemkönyvek is részletesen beszámolnak. Ezt a letűnt korszakot elevenítette itt fel Britney Spearsszel és Pinkkel, a gonosz Enrique Iglesias császár ellenében, akire az antik mese végén a halál torka vár - de ezt már nem mutatják meg nekünk, vérre és cirkuszra áhítozó publikumnak.
Telefon egyenlő életAmikor Beyoncé éppen nem Lady Gagával játszik szerepjátékosdit telefonos témakörben, akkor éppen egy burgundivörös-arany Samsung maroktelefont igyekszik rásózni a gyanútlan rajongókra. Még neve is van neki, ez a B-Phone, és Amerikában úgy dobták piacra, hogy még sehol nem látott Beyoncé képeket és videókat lehetett rá letölteni, illetve egy felvételt, amit még tíz éves kislányként rögzített. Persze ennek a kampányában is elragadtatta magát, mondván: "azt akartam, hogy az emberek átérezzék kicsit, ki vagyok valójában. Csak ezen a telefonon keresztül kerülhetnek ilyen közel az életemhez."
Arcfakító L'OrealSelyemhang kisasszony a L'Orealnak sem tudott ellenállni. Ők viszont igazi Photoshop-katasztrófát kreáltak belőle, az egyik reklámban karamell, a másikban olyan sápadt színt kölcsönözve arcának, hogy az ember elsőre nem arra gondol, hogy egy haj-, hanem hogy egy bőrfestékreklámmal találkozott szembe.
A Barbie-megfelelő nélkül kevesebb lenne a világÉs akkor itt van a Barbie Beyoncé, opcionálisan választható Jay-Z Kennel, csak hogy legyen mitől borzongani. Vajon a gyermek, aki játszani fog vele, beleképzeli az erotikus töltetet, amikor meglibbenti a műanyag hajkoronát? És a rapperférj vajon mennyire büszke, hogy megtisztelték ezzel a férfias játékszerrel? Nincs több kérdésünk, bíró úr.
Beyoncé, amikor brekegHa már a lurkóknál és a kérdéseknél tartunk: na mi az, amire mérget lehet venni, hogy Beyoncé soha az életben nem kerített még a kezébe? Hát persze, hogy egy Nintendo játékkonzol. Íme, a legidiótább harminc másodperc, amiben az r&b díva valaha részt vett.
Van tejed? Legyen!Oké, Beyoncé combot virít annyi helyen és terméknek, amennyinek nem szégyell. De mi az igazán forró? Hát az, amikor tulajdon húgát, Solange-ot is berántja az egyik projektbe, és mindketten fehér folyadékcsíkkal a felső ajkaikon öltik magukra ezt az ártatlan arckifejezést. A tejreklám már csak ezzel jár.
Beyoncét csak úgy dobáljákA legzseniálisabb videót hagytuk a végére, ami azonban nem Beyoncé érdemeit csiszolja még fényesebbre, még ha szerepel is benne - a Vizio HD TV reklámjában óriás robotkarok tömik bele a készülékbe a legismertebb internet-mémeket, köztük a Chocolate Rain-énekest, a fogorvos után haluzó Davidet és a Dramatic Chipmunkot. Persze nem kívánjuk a sikert sikerre halmozó énekesnőnek, hogy ilyen módon hulljon alá a süllyesztőbe, bár tény, hogy szívesebben látnánk néhány minimum ennyire kreatív reklámanyagban.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!